Kurs Organizator wesel w lokalu

Stacjonarny kurs z organizacji wesel w lokalu. Warszawa.

Szkolenie „Organizator wesel w lokalu” kierujemy do osób pracujących w obiektach weselnych, odpowiedzialnych za pozyskanie klienta, sprzedaż, ofertowanie, obsługę pary młodej oraz koordynację wesel polskich i międzynarodowych. Na dwudniowym kursie:
Rekomendacja Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych

Program szkolenia

Pozyskanie Klienta

Relacja z Klientem

Oferta ślubna

Organizacja wesel

Koordynacja wesela

Prawne aspekty organizacji wesel

Nasz cennik

Szkolenie

Organizator wesel w lokalu

Cena 

2390 zł

Terminy

Hotel Courtyard by Marriott

27 – 28 listopada 2023, Warszawa

poniedziałek 9.30 – wtorek 17.00
zapisy trwają

Co otrzymujesz?

01

Imienny Certyfikat
Organizator wesel w lokalu

Certyfikat ukończenia szkolenia posiadającego rekomendację Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.

02

Gotowe formularze

Zestaw przydatnych arkuszy, gotowych do pracy na stanowisku koordynatora wesel w obiekcie weselnym: przykład oferty weselnej, menu, schematy ustawienia sali, struktura pokoi, scenariusz wesela.

Narzędzie do pełnej weryfikacji serwisowo-technicznej Twojego obiektu weselnego.

03 

Autorski podręcznik szkoleniowy

Kompendium wiedzy na temat obsługi par młodych oraz przeprowadzenia par młodych w procesie organizacji wesela.

04 

Mentoring

Program opieki mentorskiej dedykujemy absolwentom szkolenia „Organizator wesel w lokalu” obejmujący merytoryczne wsparcie w organizacji wesel polskich i międzynarodowych.

Miejsce szkolenia

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport

ul. Żwirki i Wigury 13, 00-906 Warszawa

Dla uczestników naszych szkoleń, mamy specjalną stawkę za pokoje ze śniadaniem. W celu rezerwacji pokoju, prosimy o bezpośredni kontakt z marta.kucharska@courtyard.com.pl