Razem stwórzmy coś wyjątkowego
Rozpoczynając współpracę, poznajemy się i rozmawiamy o Waszych planach i marzeniach.
Podpisujemy umowę, która określa szczegółowy zakres usług oraz warunki finansowe. Wraz z umową przedstawiamy Wam szacunkowy budżet wesela. W trakcie współpracy aktualizujemy go na podstawie wybranych przez Was ofert, dzięki czemu macie stałą kontrolę nad wydatkami.
Proces organizacji zaczynamy od wytypowania lokalizacji ceremonii i przyjęcia weselnego. W następnej kolejności przesyłamy oferty kluczowych podwykonawców, takich jak: zespół, DJ, konferansjer, fotograf, kamerzyści. Kolejne usługi realizujemy według wspólnie ustalonego harmonogramu prac.
Oferty podwykonawców są zróżnicowane pod względem stylu i zakresu wykonywanej usługi oraz ceny, abyście mogli dokonać właściwego dla siebie wyboru.
Szanując czas naszych klientów, komunikujemy się przede wszystkim mailowo lub telefonicznie, ale zawsze z przyjemnością spotkamy się osobiście.
Jesteśmy dla Was pomiędzy 9.00 a 17.00. W szczególnych sytuacjach kontaktujemy się poza tymi godzinami. Najczęściej jest tak tuż przed samym dniem uroczystości.
Działamy już od 13 lat. Mamy naprawdę ogromne doświadczenie i z każdym weselem zdobywamy nowe.
W związku z powyższym, prosimy zaufajcie nam w kwestiach organizacyjnych. Wiemy, kiedy zająć się tematem zaproszeń, zespołu czy transportu.
Nie wszystko będziemy przygotowywać naraz lecz sukcesywnie, w zaplanowanym przez nas czasie.
Musicie wiedzieć, że wykraczamy poza standardowy zakres usług większości agencji, co potwierdzają nasze pary.
Prosimy, zapoznajcie się z ich wypowiedziami w części "Referencje".
Zatem spotkajmy się. Poczęstujemy Was pyszną kawą.